wtorek, 21 lutego 2017

Końcówka zimy z poezją

Zdarza się, że publikuję niepochlebne recenzje. Myślę, że tego typu wpisy też są potrzebne. Warto ostrzegać. Czas tak szybko płynie, że szkoda go na mierne pozycje. Bardziej mi jednak zależy na pokazywaniu tego, co dobre i wartościowe. O poezji Barbary Wójcik wspominałem już kiedyś. Dziś po raz kolejny zamieszczam kilka wierszy jej autorstwa. Tłem do nich niech będą wykonane przeze mnie w styczniu zdjęcia. Na nich jedno z moich ulubionych zjawisk - sadź. Wpis był zaplanowany na późniejszy czas, ale w tym roku tak wcześnie zaczęło się przedwiośnie, że trzeba się śpieszyć. Dwa pierwsze wiersze dobrałem w pewnym sensie do pogody. 










5 komentarzy:

  1. Bardzo Ci dziękuję za ten miły wpis, cieszę się zawsze, ilekroć ktoś korzysta z moich wierszy- wtedy odnajduję na nowo radość pisania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Jak każdy twórca. Czytałem ostatnio "Rewizor" Gogola z bardzo obszernym wstępem (seria Biblioteka Narodowa z Ossolineum). Byłem zaskoczony, że tak się załamał, gdy jego dramat spotkał się z wyjątkową niechęcią ze strony publiczności. Do tego stopnia uderzyło to w Gogola, że próbował narzucić inną interpretację, wyrzekając się tego, co chciał przekazać.
      Mam nadzieję, że dzięki temu wpisowi jakiś nowy czytelnik trafi na Twój blog :)

      Usuń
    2. Też mam taką nadzieję- dziękuję i pozdrawiam:-)

      Usuń
  2. Uroczy wpis. Sama jestem pozbawiona poetyczności więc tym bardziej podziwiam osoby takie jak Basia dostrzegają i czują o wiele więcej niż ja potrafię nawet zrozumieć.
    Masz rację ... w tym roku mamy typowe przedwiośnie i jak sądzę zima odeszła a mogą się pojawić tylko jeszcze epizody zimowe.
    Wczoraj na naszym orzechu pojawili się kawalerowie w lśniących garniturkach i już zaczynają się męskie gierki...śpiewy i machanie skrzydełkami...dzisiaj było ich już siedmiu. Ciekawe kiedy pojawią się panienki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brakło.... które jak ...w pierwszym zdaniu. Jakoś mi się omsknęło to zdanie.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...