czwartek, 21 maja 2015

Targi Książki w Warszawie

W tym roku po raz pierwszy miałem możliwość wybrać na większe targi książki (wcześniej byłem tylko na katolickich, które skupiały nieporównywalnie mniejszą liczbę stoisk). Planowałem w tamtym roku udać się w październiku do Krakowa, ale nie udało się. Na szczęście wszystko wyszło z tegorocznymi warszawskimi targami. Trochę zawodziło oznakowanie i niestety miałem za mało czasu (w czasie dwóch godzin mogłem tylko pobieżne zapoznać się z ofertą i to tylko części wydawnictw). Kupiłem cztery książki, większość w okazyjnej cenie.


Najbardziej jestem zadowolony z "Listów z Kresów" z wpisem Autorki, za który bardzo dziękuję.


Może ktoś z Was był na tegorocznych targach książki? Udało się Wam kupić coś ciekawego? Może mieliście możliwość spotkać się z autorem, którego cenicie?

7 komentarzy:

  1. Masz szczęście, że mogłeś tam być. Mąż mojej przyjaciółki wystawiał się ze swoim wydawnictwem w zeszłym roku i trochę mi opowiadał :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o jakie wydawnictwo chodzi? Może znam :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Jak miło :) Widzę znajome książki :)
    Wiosenne Targi w Warszawie już za nami, przed nami jesienne w Krakowie. Może będzie okazja znów zamienić parę słów?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w czasie krakowskich targów prawdopodobnie będę przebywać poza Polską, ale może uda mi się przyjechać na warszawskie targi w przyszłym roku :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. A ja chciałabym na krakowskie, mam nadzieję...książki Magdaleny są fascynujące!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie niestety nie było i bardzo żałuję. Ale może za rok mi się uda!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...