poniedziałek, 10 listopada 2014

Żeby pisać trzeba żyć...

Wiem, że zaniedbałem ostatnio mój kawałek sieci. Jedynym usprawiedliwieniem jest brak czasu. Ostatnio nie mam go nie tylko na pisanie, ale nawet na czytanie. W październiku udało mi się przeczytać jedynie dwie książki (tak marnego wyniku nie zanotowałem od co najmniej dwóch lat). Listopad pod tym względem przedstawia się lepiej. Mam już za sobą pięć pozycji. Niestety wszystkie czytane z przymusu (co nie znaczy, że ich lektura nie była przyjemnością - większość z nich naprawdę mi się podobała).

Nie wiem, czy komukolwiek brakowało moich wpisów przez te trzy tygodnie. Mam nadzieję, że chociaż jeden czytelnik poczuł się zawiedziony. Jeśli istnieje taka osoba to znaczy, że moja praca nie jest daremna.

W przyszłym tygodniu wybieram się na Targi Wydawców Katolickich. W tamtym roku udało mi się kupić trzy pozycje. Stos, który ich tak już jest pokaźny na pewno powiększy się jeszcze. Poniżej przedstawiam to, co udało mi się zgromadzić w ostatnim czasie (przepraszam za jakość fotografii, ale była ona robiona telefonem).

Od góry:
  1. "Pieśń duchowa" św. Jan od Krzyża - zakup własny.
  2. "Pasja" św. Tomasz a Kempis - od wydawnictwa M.
  3. "Przez Maryję do Jezusa" św. Tomasz a Kempis - jw.
  4. "Jezus jest blisko" Sarah Young - od wydawnictwa Esprit.
  5. "Szaleńcy Boży" Zofia Kossak - zakup własny.
  6. "Huculszczyzna" Michał Kruszyna - od wydawnictwa Zysk.
  7. "Jego oczami" Szymon Wróbel - dostałem.
  8. "Rozmowy z dystansu" Krzysztof Ziemiec - dostałem.
  9. "Fronda" - najnowszy numer od wydawnictwa.
  10. "Jasnowidz w salonie czyli spirytyzm i paranormalność w Polsce międzywojennej" Paulina Sołowianiuk - z wymiany.
  11. "Życie polskie w XIX wieku" Stanisław Wasylewski - od wydawnictwa Iskry.
  12. "Literaci w przedwojennej Polsce" Remigiusz Piotrowski - od wydawnictwa PWN.
  13. "Ułani, poeci, dżentelmeni" Maja i Jan Łozińscy - jw.
  14. "Życie przestępcze w przedwojennej Polsce" Monika Piątkowska - jw.

6 komentarzy:

  1. Czasami tak bywa, że nie mamy na nic czasu. Zacny stosik, życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. Należę do tych, którym brakowało Twoich postów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Upisałam się i zamknęło mi komputer.
    Mam "Szaleńców..." i muszę wreszcie ich przeczytać.
    Sama ostatnio o przeczytanych książkach piszę mało a i zaglądam na blogi również rzadziej. Mało czasu....chociaż już jestem na emeryturze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma pozycji , której nie chciałabym poznać. Mam i czytała "Rozmowy z dystansu" bardzo sympatyczne a na czytanie czeka na półce "Jego oczami".

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...