poniedziałek, 7 lipca 2014

Wyniki konkursu

Bardzo dziękuję za wszystkie nadesłane fotografie :) Zamierzałem nagrodzić tylko jedną osobę, ale trudno było się mi zdecydować, więc jedna książka wędruje do Basi z bloga "Pięć pór roku", a druga do Ani z bloga "Moje zaczytanie". Gratuluję i bardzo proszę o przesłanie adresów do wysyłki.

Poniżej przedstawiam nagrodzone zdjęcia (wybrałem po jednym, moim zdaniem najlepszym):




Specjalnie dla Ani z bloga "Moje zaczytanie" zamieszczam resztę zdjęć nadesłanych przez Basię.




7 komentarzy:

  1. Miło mi niezmiernie.
    Mam jej biografię a teraz będę mieć jeszcze kulinarną książkę.
    Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie Basi pełne uroku. Po prostu śliczne.

      Usuń
    2. Zachęcam do częstego zaglądania na blog Basi. Znajdziesz tam mnóstwo pięknych zdjęć :)

      Usuń
    3. Zaglądnę, gdyz ja też prowadzę taki blog ze zdjęciami.

      Usuń
  2. Gratuluję Ani, zaraz pobiegnę na jej bloga:-)
    Lawenda Ani prześliczna!
    Dziękuję Ci Bartku za miły konkurs, bardzo się cieszę z nagrody i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja Tobie Basiu gratuluję. Chętnie zobaczyła bym wszystkie zdjęcia, ktore wysłałas.
      A zapraszam Cie na blog taka sobie kronika.

      Usuń
    2. Nie ma sprawy, zaraz dodam wszystkie zdjęcia nadesłane przez Basię :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...