sobota, 19 kwietnia 2014

Zmartwychwstał Pan i żyje dziś!

Zmartwychwstanie Szymon Czechowicz

Już jutro we wszystkich diecezjach rozlegnie się pytanie retoryczne: "O śmierci, gdzie jesteś o śmierci? Gdzie jest moja śmierć? Gdzie jest jej zwycięstwo?".

Życzę wszystkim Czytelnikom:

wiary, która nadaje sens życiu;
nadziei na lepsze jutro;
miłości do bliźniego.
Wierzącym optymizmu i radości, którymi napawa Zmartwychwstanie Pańskie.
Poszukującym, wątpiącym i niewierzącym wielu spokojnych chwil wypełnionych refleksjami nad doczesnością.
A wszystkim pogody ducha i wiosennego nastroju


Czas Świętego Triduum Paschalnego to dla mnie nie tylko uczestnictwo w liturgii Wielkiego Czwartku, Wielkiego Piątku i Wigilii Paschalnej oraz wzmożone szturmowanie nieba modlitwami, ale także czas na lekturę. W czasie Wielkiego Tygodnia przeczytałem "Był człowiekiem, był świętym", "Papież Jan XXIII. Droga do świętości", "Oni Cię nie zawiodą" oraz "Lawendowe pole". Recenzje wymienionych pozycji pojawią się w przyszłym tygodniu. Czytam nadal "Dzienniczek" św. s. Faustyny oraz zacząłem "Literaturę renesansu w Polsce" Jerzego Pelca.

9 komentarzy:

  1. Zainteresowało mnie " Lawendowe..." czekam na recenzję.
    Obiecuję sobie, że coś poczytam i na pewno Ci odpiszę, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Lawendowe pole" już przeczytałem. Recenzję też mam napisaną, ale na razie jest kilka opinii w kolejce, więc książka Joanny Posoch musi zaczekać na swoje 5 minut :)

      Usuń
  2. Smacznego jajka! I mokrego Dyngusa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawzajem :) Życzę wielu łask od Zmartwychwstałego Pana :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również życzę wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  4. Weselmy się i radujmy, bo tak oczekiwany czas nastał. Alleluja!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...