piątek, 14 lutego 2014

Youcat raz jeszcze


Mój post dotyczący "Modlitewnika" z serii "Youcat" doczekał się kilku przychylnych komentarzy. Część z komentatorów zapowiadała nawet, że zamierza zakupić polecaną przeze mnie książkę. Mam dla Was dobrą wiadomość. Edycja św. Pawła przygotowała promocję. Trwa ona od wczoraj do 19 lutego (przyszła środa). Dostępne są następujące zestawy:

1. "Youcat. Spowiedź" i "Youcat. Terminarz" w cenie 20 zł (zamiast prawie 34).
2. "Youcat. Modlitewnik" i "Youcat. Terminarz" w cenie 30 zł (zamiast prawie 43).
3. "Youcat. Katechizm" i "Youcat. Terminarz" w cenie 35 zł (zamiast prawie 48).


W każdym zestawie upust wynosi ok. 13/14zł. Nie wiem tylko, czy promocja obowiązuje w księgarniach stacjonarnych. Bardzo możliwe, że jest dostępna wyłącznie w przypadku zakupów internetowych. Gdyby tak się zdarzyło to przypominam, że w Edycji św. Pawła darmowa dostawa obowiązuje już od 55zł.

PS. Nie współpracuję z Edycją św. Pawła i nikt mnie nie prosił o ten wpis ;) Po prostu zaciekawiła mnie ta promocja i postanowiłem podzielić się informacją z Wami. Powyższe zdjęcia pochodzą z wiadomości otrzymanej od Edycji św. Pawła (newsletter).

4 komentarze:

  1. Ten newsletter dotarł też do mnie i bardzo mnie zaintrygowały te książeczki. Przede mną trudny wybór, bo który zestaw? Każdy temat: spowiedź, modlitwa i katechizm, jest ważny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinien być dostępny duży zestaw składający się z wszystkich trzech książeczek :) Oczywiście w odpowiedniej promocyjnej cenie ;)

      Usuń
  2. Tez dostaje newsletter, ale jakoś przegapiłam.
    Dwa już z Youcatów mam więc muszę zajrzeć do Edycji by się przyjrzeć temu pierwszemu zestawowi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też najbardziej interesuje pierwszy zestaw. Chociaż nie wiem, czy nie zdecyduje się na samą "Spowiedź". Terminarz nie jest mi raczej potrzebny.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...