wtorek, 18 lutego 2014

Styczniowe nabytki

  1. "Bóg szukający człowieka" - egzemplarz recenzyjny od wydawnictwa Esprit. Recenzja wkrótce.
  2. "Inkwizycja papieska w Europie Środkowo-Wschodniej" - egzemplarz recenzyjny od Esprit.
  3. "Lubię Cię", "Kocham Cię", "Myślę o Tobie" - egzemplarze recenzyjne od Burda Książki.
  4. "Kot Dalajlamy" - egzemplarz recenzyjny od Sensus.
  5. "Między chmurami a niebem" - zakup własny.
  6. "Rozważania o wojnie domowej" - zakup grudniowy, ale czas na przeczytanie znalazłem dopiero w styczniu.
  7. "Państwo bez stosów" - zakup grudniowy.
  8. "Wskrzeszenia" - egzemplarz recenzyjny od Gloria24
  9. "Kręgi modlitwy" - z wymiany.
  10. "Czy warto jeszcze rozmawiać?" - znalezione tanio na tablicy.
  11. "Od Smoleńska po Dzikie Pola" - z wymiany.
  12. "Ziemia Boga w 20 tajemnicach" - z wymiany,
  13. "Ryba ludojad" - znalezione tanio na tablicy.
  14. "Klasztor i kobieta. O miłości romantycznej. Pod urokiem zaświatów" - egzemplarz recenzyjny od wydawnictwa Iskry. Recenzja wkrótce.
Książki z biblioteki:
  1. "Królowa Jadwiga między epoką piastowską i jagiellońską" Jerzy Wyrozumski
  2. "Mieszko Pierwszy" Jerzy Strzelczyk
Łącznie przeczytałem w styczniu 11 książek (nie liczę tomików z wierszami i dobrymi myślami).

13 komentarzy:

  1. Mnie zaciekawił kot dalejlamy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po kliknięciu w link znajdziesz moją recenzję tej książki. Generalnie nie polecam jej ;)

      Usuń
  2. Mnie zaciekawiło "Od Smoleńska po Dzikie Pola".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie miałem czasu, żeby napisać jej recenzję, ale szczerze polecam. Wspaniała książka! Opowiada o życiu Polaków nie tylko na ziemiach, które obecnie uznajemy za Kresy Wschodnie, ale także na terytoriach utraconych w pierwszym rozbiorze.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jakoś nie mogę zabrać się do Wasylewskiego. Cały czas coś innego wysuwa się na pierwszy plan. Teraz czytam książkę "Biblia a człowiek współczesny" Anny Świderkówny. Świetna pozycja!

      Usuń
    2. O tej książce ze Smoleńskiem w tytule pisałem w odpowiedzi do komentarza prosperiusza.

      Usuń
  4. Sporo interesujących pozycji, ale tak na początek to chętnie bym przeczytała "Klasztor i kobieta" - już częściowo o niej czytałam.
    Tytuły wiele mówią, ale poczekam na Twoje recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkim niestety na pewno nie zrecenzuję. Brakuje mi na to czasu. Na pewno w najbliższym czasie pojawią się trzy recenzje. W tym jedna książki, w której nie ma na powyższej liście :)

      Usuń
  5. Pawlikowska i "Kot Dalajlamy"/ Zaintrygował mnie tytuł - lubię koty. Niekoniecznie chciałabym kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książeczki z serii "Moc dobrych myśli" szczerze polecam. Natomiast w "Kocie Dalajlamy" jedyną fajną rzeczą jest tytuł i okładka ;)

      Usuń
  6. Ile książek! :) Sama mam trochę pozycji o rozwoju duchowym, ale zawsze byłam pod wrażeniem Twojego wgłębiania się w tematykę wiary poprzez książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Styczeń był bardzo łaskawy jeśli chodzi o przypływ nowej literatury :) W lutym już nie jest tak kolorowo. Ale i tak nie narzekam na brak książek do czytania :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...