środa, 12 lutego 2014

Pasja miłości


Znacie Beatę Bednarz? Szczerze polecam zainteresować się jej twórczością. A dziś szczególną uwagę zwracam na płytę "Pasja miłości". Zwłaszcza, że wielkimi krokami zbliża się okres Wielkiego Postu. A album ten składa się właśnie z pieśni pasyjnych (zarówno tych klasycznych, jak i kilku bardziej współczesnych).

"Pasja miłości" to dźwiękowa opowieść o najdoskonalszej miłości, które nie bała się cierpienia. Utwory wykonywane przez Beatę Bednarz są przejmujące i głębokie. Zachęcają do przemyślenia jednego z najpiękniejszych okresów liturgicznych w Kościele i zrewidowania stanu swojej wiary...

Poniższe utwory znajdziemy na płycie:
1. Pasja Miłości.
2. Droga krew.
3. Ludu mój ludu.
4. Ludu mój ludu 2 [classic].
5. Golgota.
6. Chrystus Pan.
7. Tam na wzgórzu.
8. O głowo coś zraniona.
9. Gdy Jezus na Golgotę szedł.
10. Przy Twym krzyżu.
11 Prawda jedyna.
12. Pieśń pielgrzyma.
13. Nowa rodzę się (ten utwór wykonuje Monika Kuszyńska).

Moje faworyty:

1. Golgota


2.  O głowo coś zraniona...

8 komentarzy:

  1. Ogromnie lubię okres Wielkiego Postu. Udział w nabożeństwach wielkopostnych i pieśni z tym okresem związane. Szkoda wielka, że młodzi ludzie nie rozumieją czym mógłby być dla nich dobrze przeżyty ten okres, wyciszenie, oderwanie się od wrzasku tego świata.

    Doskonała płyta. Znakomite wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielki Post to mój ulubiony okres liturgiczny :) Szczególnie lubię "Gorzkie żale" (chyba nawet bardziej niż Drogę Krzyżową).

      Usuń
    2. I ja też, toteż żadnych nie opuszczam.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A słyszałaś "Gorzkie żale" w wykonaniu Chóru Reprezentacyjnego Zespołu Artystycznego Wojska Polskiego? Tutaj masz link: http://www.youtube.com/watch?v=yVlhETsIi20

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Ja znam Beatę Bednarz!:) Raz na Facebooku pewien pan pomylił mnie z racji takiego samego imienia i nazwiska z tą piosenkarką i zaproponował koncert w Lublinie;) Uśmiałam się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musiała być ciekawa rozmowa;) Swoją drogą to chętnie wybrałbym się na koncert Beaty Bednarz :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...