niedziela, 12 stycznia 2014

Wyniki konkursu


Nie miałem zbyt dużych trudności z podjęciem decyzji, gdyż zgłosiło się bardzo mało osób. Zastanawiam się, co było tego przyczyną. Zbyt trudne pytanie? Nieatrakcyjna nagroda? Zadanie konkursowe dotykające niszowej tematyki? Myślę nad tym, ponieważ chciałbym bardziej dostosować kolejne konkursy do oczekiwań czytelników. Jeśli macie jakieś sugestie to zachęcam do podzielenia się nimi.

Wyboru dokonałem właściwie między dwiema odpowiedziami: Marty Kowalik i Klementynki. Po zastanowieniu nagrodę postanowiłem przyznać Klementynce. Twoja wypowiedź robi wrażenie :) U Marty spodobała mi się z kolei motywacja do odwiedzenia Podlasia. Przy okazji zrobiło mi się wstyd, że nie przeczytałem jeszcze biografii bł. ks. Jerzego Popiełuszki, która stoi na półce i czeka na mnie już chyba ponad rok.

Dziękuję wszystkim (aż trzem osobom...) za udział w konkursie i zachęcam do udziału w kolejnych.

2 komentarze:

  1. Dziękuję serdecznie i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję :) nagroda była zacna, więc też nie wiem czemu zgłosiło się tak mało osób...

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...