sobota, 7 grudnia 2013

"Myśl pozytywnie" Beata Pawlikowska


Komu podobała się "Planeta dobrych myśli" nie będzie się nudzić przy "Myśl pozytywnie". Kto zaś "Planetę..." uważa za infantylny zbiór banałów nie powinien zabierać się za lekturę "Myśl pozytywnie". Mimo, że "Myśl pozytywnie" należy do jakiejś nowej serii to uważam ją za kontynuację "Planety dobrych myśli".

Tekst Beaty Pawlikowskiej (nota bene nie jest go zbyt wiele) porusza kwestie związane z szeroko pojętnym pozytywnym patrzeniem na świat i życie. Autorka pisze m.in. o dbaniu o swoje ciało i rozwój duchowy, szkodliwości porównywania się z innymi, docenianiu tego, co już się ma oraz wewnętrznej równowadze.

Nie sposób przejść obojętnie obok strony technicznej książeczki. Twarda oprawa z ciekawym projektem okładki, kredowy papier i bardzo dobrej jakości zdjęcia uzupełniają pozytywne przesłanie płynące z rad i rozważań autorki.

Na stronie Empika nie jest podana liczba stron, więc po przeczytaniu "Myśl pozytywnie" zabrałem się do rachunków. I wyszło mi...44. Od razu przypomniały mi "Dziady" ("A imię jego będzie czterdzieści i cztery"). To nie może być przypadek;)

Poniżej przedstawiam kilka przykładowych stron (po kliknięciu zdjęcia dostępne w dużym formacie):






9 komentarzy:

  1. Nawet nie wiedziałam, że coś takiego się pojawiło na rynku! :D I co mnie najbardziej zadziwiło (bo zaczęłam od obrazków) to cena, nie sądziłam, że coś spod pióra Pani Pawlikowskiej może kosztować grosze :P No, ale jak zobaczyłam ile wyliczyłeś stron, no to już wiem, skąd taki wynik :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglada ciekawie, szkoda tylko, ze tak malo stron. Jestem ciekawa jakie i o czym beda nastepne ksiazki z tej serii.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Kataleja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to akurat wiadomo :) Cała seria jest już dostępna w Empiku. Pisałem już o niej na blogu.

      Usuń
  3. Rzeczywiście tekstu niewiele, ale wydanie cudne. Cena podobno nie jest wygórowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena za jeden tom to 17zł. Na razie do dostania tylko w Empiku. Od 15 stycznia także w innych sklepach.

      Usuń
  4. Jak tekstu niewiele, to może wysępię w Empiku ;)
    Tak samo jak "Planeta dobrych myśli" - około godziny w warszawskim Empiku. Czekałam na koleżankę.
    W ramach usprawiedliwienia dodam, że Empik finansowo nie stracił - kupiłam dwie inne książki.
    Straciłby, jakby mnie wyrzucili ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tę książkę wystarczy Ci maksymalnie 10 minut ;)

      Usuń
    2. I nabiję sobie licznik ;)
      Chociaż pobicie 160 książek jest trudne. W 2012 przeczytałam 160 i w 2013 tyle samo.
      Nie zamierzam bić na siłę. Mam nadzieję, że w 2014 przeczytam przynajmniej 104 książki - 52x2.

      Usuń
    3. Słusznie, nie ma sensu czytać, żeby nabijać licznik. Nie liczy się liczba przeczytanych pozycji, ale jakość :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...