czwartek, 21 listopada 2013

Targi książki w Lublinie

Przez trzy dni trwały w Lublinie Targi Wydawców Katolickich zorganizowane po raz XVI przez Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Udało mi się na nie zajrzeć ostatniego dnia. W tym roku swój asortyment prezentowało ponad 30 wydawnictw.

Zdjęcia pochodzą ze strony: http://lublin.gosc.pl/gal/spis/1784859.Targi-Wydawcow-Katolickich-na-KUL
Na sam początek jedno z moich ulubionych wydawnictw - Esprit :)
Nowości wydawnictwa Esprit w całej okazałości.
Nie brakowało książek dla młodszych stażem czytelników...


Nie mogłem oczywiście nie skorzystać z kuszących promocji. Niektóre sięgały nawet 50%. Oto moje najnowsze nabytki:


  1. "Księga świętych" - udało mi się ją kupić za połowę ceny.
  2. "Zobaczyłem twarz diabła"
  3. "Etos dworu szlacheckiego"
  4. "Kształcąca funkcja książki" - tę dostałem gratis.

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam targi książki. Można spokojnie przeglądać masę książek, dopytywać się o nowości, łapać promocje. Jest jeden minus - można zbankrutować. :) No i czasami są tłumy. Teraz też chyba było trochę tłoczno?

    Udanej lektury zakupionych książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłem akurat w takiej godzinie, że nie było aż tak źle. Ale słyszałem, że pół godziny wcześniej trudno było dojść do niektórych stoisk.
      Żałuję tylko, że nie ma w Lublinie podobnych targów, ale z książkami "świeckimi" ;)

      Usuń
    2. W takim razie zapraszam do Krakowa na Targi Książki. Wprawdzie będą dopiero za niecały rok. :)

      Usuń
    3. A wiesz, że chyba się kiedyś wybiorę na jakieś "poważniejsze" Targi Książki :) Jeśli nie do Krakowa to do Warszawy. Dodatkowym plusem jest to, że można się na nich spotkać z różnymi autorami (czego brakowało mi w Lublinie).

      Usuń
  2. O tak, spotkań z autorami jest sporo. Aż za dużo, bo nie wiadomo co wybierać. :)
    Jak się kiedyś zdecydujesz na Kraków, to daj znać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok :) A w jakim miesiącu odbywają się w ogóle te targi?

      Usuń
    2. Niestety te największe targi książki w Krakowie są w październiku, czyli jeszcze długo trzeba czekać.

      Usuń
    3. A są też jakieś mniejsze targi? W sumie najbardziej zależy mi na spotkaniu autorskim z Cejrowskim i Pawlikowską.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...