sobota, 5 października 2013

Jesień w domu

Ostatnio na blogu pojawiały się tylko posty z recenzjami. Czas więc to zmienić :) Miałem trochę wolnego czasu, więc dodałem do pokoju pokoju kilka jesiennych dodatków.

Wianek zrobiony z jarzębiny, owoców śnieguliczki i trzmieliny pospolitej. Później dodałem do niego jeszcze trochę owoców trzmieliny, więc wygląda dużo lepiej. Nie mam niestety zdjęć przestawiających obecny stan wianka.




Owoce dzikiej róży zagościły na drewnianym kufrze i skrzyni:



A na koniec lawendowy bukiecik (niestety w tym roku jeszcze nie z własnej uprawy):


3 komentarze:

  1. Ladnie, jesiennie sie u Ciebie zrobilo. Ciesze sie, ze chcesz nie tylko recenzje pisac. Wydaje mi sie, ze blog na tym zyska.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Kataleja

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardzo podoba :) Wygląda bardzo przyjemnie i chętnie powiesiłabym i taki na drzwiach wejściowych. Muszę w końcu zabrać się za swój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :) Ale uwierz mi, że po dodaniu większej ilości trzmieliny wyglądał duuuużo lepiej ;) Jak zrobię wieniec adwentowy (planuję wykonać go w przyszłym tygodniu) to zamieszczę na pewno jego zdjęcia na blogu, więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...