środa, 27 czerwca 2012

"100 najważniejszych czasowników frazowych" - język angielski

Tym razem mam przyjemność napisać coś o publikacji z języka angielskiego skierowanej do osób na poziomie A1/A2. Napisałem "przyjemność", ponieważ nauka z fiszek wydawnictwa Cztery Głowy jest zawsze bardzo przyjemna (praktyczne pudełko, odpowiedniej jakości papier i ciekawa szata graficzna to tylko niektóre zalety). Jeśli chodzi o poziom samej publikacji to myślę, że osoby, które są na wyższym poziomie zaawansowania również mogą z niej korzystać. Można ją kupić już za 7-8zł, więc warto ją mieć choćby dla powtórzenia słownictwa i nauki np. 10 % czasowników frazowych, które gdzieś nam umknęły.
Jeśli zaś chodzi o osoby na poziomie A1/A2 to "100 najważniejszych czasowników frazowych" stanowi duży krok do osiągnięcia poziomu średnio zaawansowanego. Publikacja pozwala utrwalić najbardziej przydatne czasowniki frazowe i jednocześnie wyeliminować często powtarzające się błędy.
W kartonowym pudełku jak zwykle znajdują się: dwie kolorowe przekładki "NAUKA" i "UMIEM", fiszki, ofertę wydawnictwa i dodatkowy kartonik z "instrukcją nauki".
Przykłady czasowników: "czekać na coś z niecierpliwością", "obudzić się", "włamać się" itp



Za egzemplarz do recenzji dziękuję:


10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy tytuł dla osób, które zaczynają się uczyć języka, bądź są na poziomie A1/A2. Ja już jestem trochę wyżej i pewnie znam te wszystkie czasowniki, ale będę pamiętać o tej pozycji np. dla kogoś na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że wydawnictwo Cztery Głowy nie posiada w swojej ofercie nieciekawych tytułów ;) Przynajmniej do tej pory nie natknąłem się na taki :)
    Mam trochę zaległości w recenzjach, więc w przeciągu tygodnia powinno się ich ukazać co najmniej 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No w sumie masz rację, nie znalazłam w ich ofercie nic, co by mnie nie zainteresowało mniej lub bardziej. No to czekam z niecierpliwością na recenzje ;) Widzę, że dostałeś też hiszpański nie gryzie, ja właśnie napisałam recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, a kiedy przyszła Ci książka? Ja dopiero wczoraj ją dostałem.
    Na razie niestety nie przeczytam Twojej recenzji, żeby się później podświadomie nie sugerować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam książkę bodajże we wtorek ;)

      Usuń
    2. To widzę, że tylko moja poczta tak działa :P Bo książki zapewne zostały wysłane tego samego dnia.

      Usuń
    3. A to niekoniecznie. Nie zawsze wysyłają razem. Ja się przypominałam jak tylko zobaczyłam, że książka z zapowiedzi wpadła do nowości, więc od razu została nadana paczka ;) Zresztą czekałam chyba 3 tygodnia, bo pozycja miała wcześniej dotrzeć z drukarni ;)

      Usuń
    4. Ja czekałem miesiąc ;) Miałem ją dostać pod koniec maja :)

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Oo kolejne ciekawe fiszki jak widzę, z przyjemnością po nie sięgnę ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...